Utolsó kommentek

  • anna2494: Nallam egy baleset kovetkezteben lepett fel a panikbetegseg,nagyon ijeszto tunetekkel:mintha nem i... (2015.07.16. 19:40) A tény elfogadása: Pánikbeteg vagyok!
  • mici77: Kedves Yamy! több mint 9 éve édesapám rákban meghalt nekem akkor egy féléves gyerekem volt szörnyű... (2012.07.25. 19:39) www.panikklub.hu
  • yamy tyby: Pánik beteg voltam,avagy hogyan gyöztem le a pánik betegséget! Azzal,kell kezdenem,hogy még s... (2011.06.12. 00:12) www.panikklub.hu
  • lamella: www.csaksemmipanik.5mp.eu Dolgozni kell a pánikbetegséggel, de IGAZÁN gyógyítható! Olvasd el, s ha... (2011.04.21. 15:16) Egy kicsit többet a pánikbetegségről
  • L. J. Wesley: Pánikbetegség esetén is érdemes bio szerekkel próbálkozni. Hátha: biokedvenc.hu/idegek-nyugtatas (2011.01.30. 22:21) Egy kicsit többet a pánikbetegségről
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • anna2494: Nallam egy baleset kovetkezteben lepett fel a panikbetegseg,nagyon ijeszto tunetekkel:mintha nem i... (2015.07.16. 19:40) A tény elfogadása: Pánikbeteg vagyok!
  • mici77: Kedves Yamy! több mint 9 éve édesapám rákban meghalt nekem akkor egy féléves gyerekem volt szörnyű... (2012.07.25. 19:39) www.panikklub.hu
  • lamella: www.csaksemmipanik.5mp.eu Dolgozni kell a pánikbetegséggel, de IGAZÁN gyógyítható! Olvasd el, s ha... (2011.04.21. 15:16) Egy kicsit többet a pánikbetegségről
  • Pánikbeteg: Szia, Helga! Ha olvasgattál már itt, akkor Te is tudod, hogy a rohamokat rajtad kívül senki sem t... (2008.07.01. 20:23) Bocsánat de régen jelentkeztem
  • Pánikbeteg: Szia Macika! Jöjjön akkor néhány konkrét tanács. Tudnod kell, hogy nekem is ez segített. Nem az én... (2008.05.23. 08:53) Egy kis kitérő

Linkblog

Pánikbeteg

A pánikbetegség, az ön gyógyítás lehetőségei, Ne hagyd magad nem vagy halálos beteg!

Végre a televízió is foglalkozik velünk.

2007.10.10. 23:10 | Pánikbeteg | 1 komment

Címkék: depresszió pánikroham

Sajnálatos módon a betegségünk nem kap elég publicitást. Ahhoz, hogy valaki is nyilvánosan kimerjen állni és vállalja vele történteket merészségre van szükség. Soha nem szégyelltem és nem is fogom szégyellni. Ugyan is nincs mit.  Minden lehetséges módon, ha kell a nyilvánosság előtt is vállalom és vállaltam is mind azt, ami velem történt.
Bulvárhírként természetesen akkor jelenik meg valamely médiában a téma, ha az illető kellő képen ismert személyiség. Ez történt ma is.
Híres olimpiai és világbajnok sportolók mesélték el a pályafutásuk befejezésekor rájuk törő rohamokat és a depressziót. Van közöttük, akik nem tudtak önállóan megbirkózni a feladattal így korházi kezelés alatt van a mai napig is. Pedig ha tudná a jelszavamat,
„Ne hagyd magad nem vagy halálos beteg!”
Ő is megtalálná a kulcsot a szabad és nyugodt világba

Tanulságos esetek voltak.
Mintha lemásolták volna mindazt, ami velem is megtörtént. Valószínű, hogy te is találsz majd hasonlóságot a veled illetve a velem történtek között. Ez nem baj. Sőt! Lehet, hogy majd ez segít abban, hogy megold a saját problémádat. Legyek én a példaképed.

Én megoldottam.
Old meg te is!


A bejegyzés trackback címe:

https://panikbeteg.blog.hu/api/trackback/id/tr72192890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

drnéni · http://www.szupertiszta.hu 2007.10.14. 08:50:33

Igen!
Mind a két betegség nagyon jól kezelhető:Nem feltétlenül kell hozzá gyógyszer.
lsd.pl. az Agykontroll-t és a természetes gyógymódokat.
A pánikbetegség leküzdésének kulcsa 70%-ban a beteg kezében van.Amennyiben tisztázza magával a betegségének alapját és ezt megfelelően kontrollálni is tudja, a legtöbbször el is tűnnek a tünetek.
süti beállítások módosítása