Utolsó kommentek

  • anna2494: Nallam egy baleset kovetkezteben lepett fel a panikbetegseg,nagyon ijeszto tunetekkel:mintha nem i... (2015.07.16. 19:40) A tény elfogadása: Pánikbeteg vagyok!
  • mici77: Kedves Yamy! több mint 9 éve édesapám rákban meghalt nekem akkor egy féléves gyerekem volt szörnyű... (2012.07.25. 19:39) www.panikklub.hu
  • yamy tyby: Pánik beteg voltam,avagy hogyan gyöztem le a pánik betegséget! Azzal,kell kezdenem,hogy még s... (2011.06.12. 00:12) www.panikklub.hu
  • lamella: www.csaksemmipanik.5mp.eu Dolgozni kell a pánikbetegséggel, de IGAZÁN gyógyítható! Olvasd el, s ha... (2011.04.21. 15:16) Egy kicsit többet a pánikbetegségről
  • L. J. Wesley: Pánikbetegség esetén is érdemes bio szerekkel próbálkozni. Hátha: biokedvenc.hu/idegek-nyugtatas (2011.01.30. 22:21) Egy kicsit többet a pánikbetegségről
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • anna2494: Nallam egy baleset kovetkezteben lepett fel a panikbetegseg,nagyon ijeszto tunetekkel:mintha nem i... (2015.07.16. 19:40) A tény elfogadása: Pánikbeteg vagyok!
  • mici77: Kedves Yamy! több mint 9 éve édesapám rákban meghalt nekem akkor egy féléves gyerekem volt szörnyű... (2012.07.25. 19:39) www.panikklub.hu
  • lamella: www.csaksemmipanik.5mp.eu Dolgozni kell a pánikbetegséggel, de IGAZÁN gyógyítható! Olvasd el, s ha... (2011.04.21. 15:16) Egy kicsit többet a pánikbetegségről
  • Pánikbeteg: Szia, Helga! Ha olvasgattál már itt, akkor Te is tudod, hogy a rohamokat rajtad kívül senki sem t... (2008.07.01. 20:23) Bocsánat de régen jelentkeztem
  • Pánikbeteg: Szia Macika! Jöjjön akkor néhány konkrét tanács. Tudnod kell, hogy nekem is ez segített. Nem az én... (2008.05.23. 08:53) Egy kis kitérő

Linkblog

Pánikbeteg

A pánikbetegség, az ön gyógyítás lehetőségei, Ne hagyd magad nem vagy halálos beteg!

Mi történik velem?

2007.10.15. 13:15 | Pánikbeteg | Szólj hozzá!

Címkék: pánikroham

A második alkalommal már sokkal komolyabban vettem az eseményeket. Oly gyorsan követték az események egymást, hogy időm se volt arra, hogy feleszméljek és már megint a korházban találtam magam.
Ezek után már azon gondolkoztam, hogy hogyan tovább. Nyakamban egy vállalkozás, rengeteg teendő és, hogy lehet azt ott hagyni úgy, hogy nyugodtan járjak orvosról-orvosra. Még ekkor is az járt a fejemben, hogy mi lesz. Ebből tartom el a családomat. Meg se fordul az bennem, hogy 5 év után az megy már magától. Maximalista vagyok és nem ismert fogalom volt számomra az "önműködő vállalkozás".
Másnap reggel irány a körzeti orvosi rendelő és több köteg beutalóval, nyakamba vettem a korházunk összes rendelőjét.
Millió időpont egyeztetés mikor hova kell mennem. Tudtam, hogy nem fog 1 nap alatt lezajlani az egész így rászántam 2 hetet a kivizsgálásokra.
Íme, hány vizsgálaton vettem részt!
·         Labor (vizelet, vérvétel, stb.)
·         Szemészet (majd erre külön kitérek)
·         Fül-orr-gégészet (BERA vizsgálat)
·         Belgyógyászat
·         Neurológia
·         Reumatológia
·         CT vizsgálat
·         Agyi MR vizsgálat
·         Gerinc röntgen
·         Kardiológia
·         és a végén Pszichiátria!
Mondanom se kell, hogy mindenhol negatív eredményt kaptam. Nem értettem. Akkor mi a baj. Ha valahol találtak volna valamit, akkor és ott könnyebb lett volna, mert értettem, volna az akkorra már rendszeressé vált rohamok okát. De semmi!
Érdekes volt, hogy ameddig a rendelésekre vártam és vizsgáltak még a gyenge szele sem csapott meg a betegségemnek. Soha nem éreztem még a jelét sem.
Persze most már okos vagyok. Az orvosok közelsége ennyit jelentett. Sajnos ezt már csak most tudom akkor még nem.

A bejegyzés trackback címe:

https://panikbeteg.blog.hu/api/trackback/id/tr2196746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása