Utolsó kommentek

  • anna2494: Nallam egy baleset kovetkezteben lepett fel a panikbetegseg,nagyon ijeszto tunetekkel:mintha nem i... (2015.07.16. 19:40) A tény elfogadása: Pánikbeteg vagyok!
  • mici77: Kedves Yamy! több mint 9 éve édesapám rákban meghalt nekem akkor egy féléves gyerekem volt szörnyű... (2012.07.25. 19:39) www.panikklub.hu
  • yamy tyby: Pánik beteg voltam,avagy hogyan gyöztem le a pánik betegséget! Azzal,kell kezdenem,hogy még s... (2011.06.12. 00:12) www.panikklub.hu
  • lamella: www.csaksemmipanik.5mp.eu Dolgozni kell a pánikbetegséggel, de IGAZÁN gyógyítható! Olvasd el, s ha... (2011.04.21. 15:16) Egy kicsit többet a pánikbetegségről
  • L. J. Wesley: Pánikbetegség esetén is érdemes bio szerekkel próbálkozni. Hátha: biokedvenc.hu/idegek-nyugtatas (2011.01.30. 22:21) Egy kicsit többet a pánikbetegségről
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • anna2494: Nallam egy baleset kovetkezteben lepett fel a panikbetegseg,nagyon ijeszto tunetekkel:mintha nem i... (2015.07.16. 19:40) A tény elfogadása: Pánikbeteg vagyok!
  • mici77: Kedves Yamy! több mint 9 éve édesapám rákban meghalt nekem akkor egy féléves gyerekem volt szörnyű... (2012.07.25. 19:39) www.panikklub.hu
  • lamella: www.csaksemmipanik.5mp.eu Dolgozni kell a pánikbetegséggel, de IGAZÁN gyógyítható! Olvasd el, s ha... (2011.04.21. 15:16) Egy kicsit többet a pánikbetegségről
  • Pánikbeteg: Szia, Helga! Ha olvasgattál már itt, akkor Te is tudod, hogy a rohamokat rajtad kívül senki sem t... (2008.07.01. 20:23) Bocsánat de régen jelentkeztem
  • Pánikbeteg: Szia Macika! Jöjjön akkor néhány konkrét tanács. Tudnod kell, hogy nekem is ez segített. Nem az én... (2008.05.23. 08:53) Egy kis kitérő

Linkblog

Pánikbeteg

A pánikbetegség, az ön gyógyítás lehetőségei, Ne hagyd magad nem vagy halálos beteg!

A tény elfogadása: Pánikbeteg vagyok!

2007.10.16. 20:40 | Pánikbeteg | 13 komment

Címkék: pánikbeteg pánikszindróma

Hihetetlen, de egy fül-orr-gégész főorvos volt az az ember, aki először célzott rá, és burkoltan egy borítékban közölve tippelte meg a diagnózisomat, mivel az Ö osztályán is negatív eredménnyel zártam a vizsgálatokat. Azt merészelte javasolni, hogy menjek el, sőt el is intézte, hogy fogadjon egy pszichiáter.
Mit gondol ez az ember rólam? Nem vagyok én hülye! Dehogy megyek én a bolondok házába!
Persze, hogy elmentem. Naná. Azért is. Majd ott is megállapítják, hogy makkegészséges vagyok.
Hosszú hónapok vizsgálatai után megkaptam az első „pofont”.
Közölte velem a főorvos hogy pánikszindrómám, menedzserbetegségem, tehát pánikbeteg vagyok és így az Ö páciense.
Nem biztos, hogy le tudom most írni, hogy akkor ott mit éreztem. Volt az minden. Mintha belécsapott volna a villám, vagy rám görgettek volna egy hatalmas sziklát, vagy csak egyszerűen átment rajtam egy jól megrakott teherautó. Iszonyú volt.
Azt hiszed, hogy elhittem? Hagytam, hogy végig beszéljen hozzám, de igazán oda sem figyeltem.
Mit gondol ez a doki? Be fog fektetni a diliházba, vagy mi? Bólogattam, mint a körzeti orvosnál, de felét sem értettem meg annak, amit beszélt. Egy dologra azonban felkaptam a fejem.

Gyógyszert kell szedni!

Micsodát, dili bogyót? Na, azt már nem. Én csak akkor vagyok hajlandó nagy nehezen gyógyszer bevenni, ha már nem birok kievickélni a náthából.

Pedig kell, ezt csak ezzel lehet kordában tartani.

„XANAX” hagy szóljon.

És 1 hónap múlva találkozunk.
Azért mellékesen megjegyezte, hogy - és ezzel egy időben átadta a névjegyét -, ha napközben nem érek rá akkor a magánrendelésén is tud fogadni. Hmm!
Azóta tudom, hogy egy  általam nagyra becsült fül-orr-gégész főorvos a következőket írta a már említett borítékba:

PÁNIKSZÍNDRÓMA GYANUS

A bejegyzés trackback címe:

https://panikbeteg.blog.hu/api/trackback/id/tr99198539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Camila 2007.10.17. 10:08:58

Azt hiszem muszáj csatlakoznom a témához, mivel ugyanezen "betegséggel" küzdök immár 10 éve. 25 éves vagyok és középiskola 1-ben alakult ez ki nálam. Sajnos. Évekig nem tudtam miért megy nehezemre a tömegközlekedés, utazás, és minden, ahol sok ember van. Nálam ennyire erős rohamok nem voltak és legtöbbször hányinger formájában jelentkeznek a tünetek. 1 évvel ezelőtt találkoztam először azzal a problémával, hogy a metron nehezen vettem a levegőt, nyomást érztem a mellkasomban. Addig orvosnál nem voltam, de akkor elmentem a körzetiorvoshoz. Épp előtte nap beszélt Növényi Norbert a pánikbetegségéről. Mindenben magamra ismertem. És az orvosnak is ez volt az első kérése, hogy láttam-e a műsort, magamra ismertem-e. Mondta, hogy ez pániketegség. Kevesebbet idegeskedjek, nagyokat aludjak, stb. Csak Ő nem tudta, hogy én 10 éve élek ezzel együtt. Nem fog elmúlni, de javulhat.
Tavaly októbertől egész jól voltam. Tudtam a munkahelyemen enni, ha sokszor kimozdultunk. Persze mint eddig, tartottam magam hozzá, hogy utazás előtt nem eszek, csak otthon tudok enni, tömegbe be sem teszem a lábam, és fogam összeszorítva (+ figyelemelterelésként olvasva) tömegközlekedek. De nyáron egybeesett a külföldi nyaralásunk a munkahelyváltásommal. Idegileg kikészített az utazás is, a váltás is, stb. Megint visszaestem a béka feneke alá. És most újra fel kell tornáznom magam arra a szintre, ahonnan leestem ide. Megint nem eszek egész nap és nehezemre esik az utazás, vásárlás, stb.
Örülök, hogy rádtaláltam, mert eddig senkivel nem beszéltem akinek hasonló gondjai lennének mint nekem. Én elfogadom, hogy pánikbeteg vagyok, próbálok együttélni ezzel, de azt is tudom, hogy ezt megszüntetni nem tudom. Az egész napomat átszövi az evés miatt. Mert ha eszek, utána semmit nem tudok csinálni. Bezárt szobában végképp nem tudok megmaradni, de az utcán sem bírok járkálni az emberek között. Fura dolog ez. De az is tiszta számomra, hogy ezt én produkálom magamnak, mert magamba beszélem, hogy képtelen vagyok evés után bármit csinálni, mert hányingerem lesz.
Remélem lesz egyszer annyi erőm és kitartásom, hogy ha nem is teljesen, de valamennyire le tudjam ezt küzdeni.
Jó egészséget kívánok Neked!

C.

megoldás 2007.10.17. 11:12:03

Próbáld ki a halolajkapszula szedését. Ez nem gyógyszer, de érezhető javulást eredményez. Az elején napi 2 db -ot vegyél be, majd csak egyet-egyet naponta. Kiegészítheted napi 2 db lenmagolajkapszulával. Olvass utána ezek az anyagok mennyire használnak, csak bizonyos cikkek szerint a gyógyszeriparnak nem érdeke ezek reklámozása az ilyen betegek körében. Ki venné meg a drága gyógyszereket, ha ilyen egyszerű a megoldás.

AZso · http://www.azso.hu 2007.10.17. 15:48:41

Camila, az nem agóriafóbia, ami neked van?

AZso · http://www.azso.hu 2007.10.17. 16:18:28

Bocs, elgépeltem. Agóra helyesen.

Pánikbeteg 2007.10.17. 20:15:30

Érdeklődve olvastam írásaitokat.

Tiszta szívből sajnálom a veletek történteket. Az biztos, hogy sajnálattal már mindenkinek tele a padlás.
Tudom, hogy segítség nélkül ne megy. Nekem se ment. Pontosan ezért írom le a velem történteket, mert lehet, hogy másnak óriási segítség lesz. Igenis kell a gyógyszer csak nem arra, amire mindenki használja. Hmm!
Természetesen folytatom

Camila 2007.10.18. 09:29:54

Kedves AZso! Erről a betegségről még nem is hallottam, de ez is illik rám. Lassan rájövök, hogy tömeges agybajaim vannak. Tény, hogy ha tempomba megyünk is a leghátsó sorban ülök csak, ha nincs hely egész egyszerűen hazasétálok:) Mindenhol hátul ülök. Buszon az ajtó mellett állok.
Borzasztó rossz ezzel együtt élni. De arra nem vagyok hajlandó, hogy nyugtatókkal tömjenek. És a pszichológusokban sem hiszek:( De meg kell mondanom, hogy nagyon örülök hogy rátok találtam és van kivel beszélnem erről, vagy csak olvasni, hogy ki hogyan próbál együtt élni ezzel, vagy meggyógyulni. Sajnos nekem a családom ezt hisztinek tekinti és nem ismerik el mint betegséget. Szerencsére a párommal úgy indítottam a kapcsolatot, hogy leraktam elé kb. 40 oldal ismeretetőt erről a betegségről, mondtam, hogy olvassa el, és ha ezekután velem akkor lenne, akkor hívjon. Szegény utál olvasni, de még aznap elovasta az egészet és mondta, hogy akkor ezzel élünk együtt.
Viszont most rendeltem meg egy könyvet, Derült égből pánikromat címmel, melyben két KIGYÓGYULT pánikbeteg írja le, hogy hogyan jutottak túl ezen.
Ha elolvastam leírom mi a megoldás, bár ebben sem hiszek, de azért megvettem:)

Pánikbeteg 2007.10.18. 11:49:32

Csak egy jó tanács!
Vigyázz minden ilyen témájú könyvvel. Sok esetben maga a téma olvasása is kiválthatja, ill. gerjesztheti benned a pánikot. A másik nehogy félre vezessenek.
Javaslat! Olvass kevesebbet a témáról!

Thyna 2007.12.12. 10:15:42

Sziasztok!
Én Thyna vagyok 14 éves! Nekem már 2 éve van 12 éves koromban kezdődött.nekem ugy volt hogy agyvérzést kapott apukám és élet halál között volt utánna egy hetére meg a mamám meghalt! és így nekem ez sok volt vagy nem tudom és így! és nagyon rossz! jártam pszichológusnál de minidg aszonta semmi bajjom! pedig van! ezelőtt is voltunk bécsi karácsonyi vásáron tömeg volt rosszul lettem majdnem elájultam! meg egyedül nem merek kimenni utszára vagyiskimerek de nem a városba legfeljebb a ház elé.és városba se merek elmenni.eddig anyu szokott vinni pszichológushoz de má dolgozik és így nem tudok menni.vagyis nem merek bemenni.meg el szoktunk járni győrbe jóvan írnak fel valami citromfűteát.jóvan az semmit se ér. és így nagyon szar élni.mert semmit se tudok csinálni! :( és nem tudom mit csináljak :( mert ha rágondolok erre akkor mindig rosszul leszek.pl most is má felfordul tőle a gyomrom! :( most mit csináljak? :( egy 14 éves lány. :)

Pánikbeteg 2008.05.23. 09:03:54

Szia Thyna!

"majdnem elájultam!" Bocs de ki kell emelnem ezt a részt. Figyeled mit írtál majdnem!!!!! Volt úgy hogy el is ájúltál.
Ugye nem. Na látod! Ne hagy magad. Itt a jó idő és manj a szabadba. menj a haverokkal akik majd lefoglalnak és eszedbe se jut az hogy te is ...beteg vagy, vagy nem.

Azzal, hogy visszatartod magad csak növeled a "pánikot" magadban. Táplálod, és "Ő" jól érzi magát. Ugye érted?
Ha úgy érzed, hogy jön a roham akkor kezd bekle valami másba azonnal. Igyaz ezt elkeülésnek hívják, de a elkezdeni a küzdést ellen ez az első lépés.
Az nem akarom olvsani Tőled, hogy "szar" élni. Oka van hogy itt vagy velünk. Látod nem vagy egyedül. Valaki vár rád! keresd meg és máris minden boldogabb lesz.

Csak röviden magamról. Én egy picit:-( idősebb vagyok mint te de éppen most váltottam vállalkozást. Pontosan azért, hogy ne okozzon problémát többé ez a mocsok.
Légy jó!

pánikosok 2010.05.22. 16:12:49

szisztok.az lenne a kérdésem hogy ti nem voltatok ugy hogy mindig valami betegség volt a fejetekben hogy az fog veletek törénni.én is pánikbeteg vagyok tavaly augusztus óta.frontint szedtem 3*1 és szertralin sandozt napi 1.ezeket szedtem kb.3 honapig és fokozatosan abbahagyta.különös rossz nem örtént velem azóta de ahalálfélelem megmaradt.állandóan az jár az agyamban hogy epilepsziát fogok kapni.meg néha hogy szivinfarktust.lehet erre valami megoldás hogy ezek a gondolatok eltünjenek a fejemből?mert nagyon rossz.köszönöm a választ.

kultursznob 2010.07.15. 09:51:14

@pánikosok: Egyfolytában.

Nekem az lenne a kérdésem "Mindenkihez", hogy gyógyszerekkel meglehet szüntetni a tüneteket?

Tudom, tudom, nem a gyógyszer a megoldás, de pár hete tört rám a rosszullét, és azóta dolgozni sem tudok. Örökké nem lehetek sem betegszabin, sem szabin, csak annyit szeretnék, hogy ne legyek rosszul minden reggel!!!

Mást is teszek természetesen: elkezdtem sportolni, vitaminokat szedek (b vitamin komplex, magnézium sandoz, c vitamin), egészségesen táplálkozom, de most egyelőre szeretném azt elérni, hogy NE legyek minden reggel rosszul, ugyanis be kell mennem dolgozni, ez így nem állapot.

Megjegyzem 26 éves vagyok. A blog szerzőjéhez hasonlóan a "nagy" rohamok előtt is voltak kisebb rosszulléteim (szédülés, hányinger, émelygés), de azok elmúltak, mindig azt hittem,hogy valami kiváltja. Pl. nem ittam eleget, nem reggeliztem időben stb. Aztán volt két erős rosszullét: szédülés, émelygés, remegés, kéz-száj zsibbadás, mentő, ügyelet...elég sokan láttak. Vérképem szuper, szívzörej nem hallható, tüdöm egészséges, szívem ránézésre oké (mellkasröntgen után), ma megyek neurológushoz.

Szóval én csak azt szeretném, hogy tudjak dolgozni. Utána pihenek én, meg sporotolok, meg próbálok ellazulni, kikapcsolni, járok pszichiáterhez (most mondjuk éppen szabin van)... Mindent megteszek, de valahogy be kell mennem dolgozni!!!!

Mit gondoltok?

anonimTim 2010.12.24. 16:08:51

@pánikosok: :) Amikor én nálam elkezdődött azt képzeltem agy vérzést kapok , szívrohamban fogok meghalni, 2378432 fajta rákom van . És minden gondolatom azon járt hogy megfogok halni.pulzusomat ellenőriztem percenként ott volt a csuklómon a kezem , és a fejemet fogtam közbe vagy épp ha nem ez akkor a szívemet fogtam. Ami utólag nagyon vicces mert ha meg állt volna a szívem nem észleltem volna.Másrészt kirohantam orvosi rendelőből úgy hogy nekem agyvérzésem van :) Mert fájt a fejem s fogtam.
Én hála istennek ezt 2 év alatt letudtam és már 1és fél 2 éve nincs semmi fajta tünetem .. :)

ui: Leírom az én történetemet töviről hegyire 1 blogban :) hátha segít majd valakinek érdekes olvasmány lesz úgy vélem :)

anna2494 2015.07.16. 19:40:36

Nallam egy baleset kovetkezteben lepett fel a panikbetegseg,nagyon ijeszto tunetekkel:mintha nem is ezen a vilagon lennek lezsibad mindenem ajulas kornyekez ugy erzem magam mintha barmeik percben meghalhatnek.Folyton azon kattog az agyam hogy mivan ha nem is panikbetegsegem van hanem agydaganat vagy valami komoyabb.SZedulok zsiborog a fejem....az mondjak csak hiszti pedig nagyon felelmetes mikor az ember alig kap levegot es zsiborog a szive meg ugy ver mintha ki akarna szakadni a melkasabol..a halalfelelemrol ne is beszeljunk..felek elaludni is mert mivan h megall a legzesem.......ki lehet ebbol gyogyulni?es ha igen hogyan?
süti beállítások módosítása