Utolsó kommentek

  • anna2494: Nallam egy baleset kovetkezteben lepett fel a panikbetegseg,nagyon ijeszto tunetekkel:mintha nem i... (2015.07.16. 19:40) A tény elfogadása: Pánikbeteg vagyok!
  • mici77: Kedves Yamy! több mint 9 éve édesapám rákban meghalt nekem akkor egy féléves gyerekem volt szörnyű... (2012.07.25. 19:39) www.panikklub.hu
  • yamy tyby: Pánik beteg voltam,avagy hogyan gyöztem le a pánik betegséget! Azzal,kell kezdenem,hogy még s... (2011.06.12. 00:12) www.panikklub.hu
  • lamella: www.csaksemmipanik.5mp.eu Dolgozni kell a pánikbetegséggel, de IGAZÁN gyógyítható! Olvasd el, s ha... (2011.04.21. 15:16) Egy kicsit többet a pánikbetegségről
  • L. J. Wesley: Pánikbetegség esetén is érdemes bio szerekkel próbálkozni. Hátha: biokedvenc.hu/idegek-nyugtatas (2011.01.30. 22:21) Egy kicsit többet a pánikbetegségről
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • anna2494: Nallam egy baleset kovetkezteben lepett fel a panikbetegseg,nagyon ijeszto tunetekkel:mintha nem i... (2015.07.16. 19:40) A tény elfogadása: Pánikbeteg vagyok!
  • mici77: Kedves Yamy! több mint 9 éve édesapám rákban meghalt nekem akkor egy féléves gyerekem volt szörnyű... (2012.07.25. 19:39) www.panikklub.hu
  • lamella: www.csaksemmipanik.5mp.eu Dolgozni kell a pánikbetegséggel, de IGAZÁN gyógyítható! Olvasd el, s ha... (2011.04.21. 15:16) Egy kicsit többet a pánikbetegségről
  • Pánikbeteg: Szia, Helga! Ha olvasgattál már itt, akkor Te is tudod, hogy a rohamokat rajtad kívül senki sem t... (2008.07.01. 20:23) Bocsánat de régen jelentkeztem
  • Pánikbeteg: Szia Macika! Jöjjön akkor néhány konkrét tanács. Tudnod kell, hogy nekem is ez segített. Nem az én... (2008.05.23. 08:53) Egy kis kitérő

Linkblog

Pánikbeteg

A pánikbetegség, az ön gyógyítás lehetőségei, Ne hagyd magad nem vagy halálos beteg!

Egy kis kitérő

2007.10.18. 16:07 | Pánikbeteg | 2 komment

Ahhoz, hogy mindenki megértse, még azok is, akik nem jó szemmel olvassák és elitélően nyilatkoznak rólunk egy kis magyarázat szükséges.
A pánikbetegségnek több fokozata létezik.
Van aki:
·         észre sem veszi, hogy Ö is közénk tartozik
·         tudja, de nem vesz róla tudomást
·         kezelteti magát valamilyen formában (orvosokkal, természetgyógyászokkal)
·         Tudja, érzi, de nem jut előrébb
·         a megörülés határán van, és nem látja a kiutat
Mindenkinek üzenem, hogy mindegyikre van megoldás. Mint ahogy már említettem nekem se ment segítség nélkül. Szükségem volt arra, hogy valaki, vagy valami megmutassa az utat. Sajnos kevesen vannak azok, akik maguktól jönnek rá a megoldásra. Ők az ügyesebbik feléhez tartoznak.

A mai nap kaptam egy hozzászólást, amire most egy kicsit bővebben is kitérek. Egy ismerősöm történetével.

Valamilyen csatornán megtudta, hogy hasonló cipőben járunk. Tehet Ő is pánikbeteg. Rengetegszer beszéltünk a velünk történtekről. Folyamatosan mesélte, hogy milyen könyvet vett éppen a témával kapcsolatban.
Az Ő vállalkozása lehetőséget ad arra, hogy két ügyfél között e fajta olvasmányokat bújjon. Az olvasás közben folyamatosan átérezte az abban leírtakat. Természetesen minden egyes alkalommal, rohammal fejezte be az olvasást.
Ekkor már több éves tapasztalat alapján rájöttem, hogy minél többször beszélgetek valakivel és minél több könyvet olvasok, el a témával kapcsolatban annál jobban romlik az állapotom. Annál többször jön rám a roham.
Azt a tanácsot mertem neki adni, hogy hagyja otthon a könyveket és fejezze be a témázgatást. Annyira maga alatt volt a srác, hogy elküldött a ……..ba. Ehhez én nem értek ne beszéljek bele.
Közel 3 hónapig nem is hívott. Majd egyszer csak csörgött a telefonom és azt kérdezte, hogy mikor érek rá egy  beszélgetésre.
Közöltem vele, hogy nem vagyok hajlandó ez ügyben beszélgetni, mert semmi értelme. Ö csak erőlködött és eljött hozzám.
Hozott egy nagy tábla csokit (tudja, hogy nem iszom alkoholt) és elmesélte, hogy 1 hónap után kipróbálta a javaslatomat. Sikerült elérnie, hogy a napi több alkalommal rátörő pánikroham leredukálódott heti 1-2-re amióta nem foglalkozik az üggyel. Nem olvas könyveket, nem beszélget a barátaival (nem sajnáltatja magát) a betegségéről.
Hogy mégis miért kezdtem bele ebbe a blogba?
Mert Én megoldottam ügyet. És lehet, hogy sikerül másnak is segítenem itt a virtuális világba.
Nekem is megfordult a fejembe, hogy könyvet írok. De nem tettem. A hozzászólásokkal itt egy kis közösség gyűlhet és gyűlik össze és így biztos könnyebb lesz megtalálni a kiutat.

A bejegyzés trackback címe:

https://panikbeteg.blog.hu/api/trackback/id/tr85200310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Macika 2007.11.12. 19:42:31

Sziasztok!
Nagyon-nagyon jó, hogy megtaláltam ezt a blogot, hiszen már 7 éve szenvedek a pánikbetegségtől...
Voltak jobb-rosszabb időszakok, sőt néha iszonyatosak is....Mostanság is rossz fázisban vagyok, gyakran előjön a roham (bolt, rendelő, iroda stb), amit nagy-nagy kudarcnak élek meg, hiszen néha már-már azt gondoltam, hogy én ebből kigyógyulok...de aztán jött megint és megint...Már nem akarok gyógyszert szedni (paroxat+xanax+seduxen), de ahogy elhagyom őket, azonnal visszatér az őrült iszonyat....ami fogva tart! Kisbabát szeretnék, de nem merek, minentől félek, leginkább a betegségektől, nagyon, nagyon súlyos betegségek tünetei produkálom egy-egy roham alkalmával...Elkeseredett vagyok, de nagyon elszánt a gyógyulásra! Kérlek segítsetek tapasztalatokkal, tanácsokkal!
Üdvözlettel és pánikmentes időszakot kívánva!

Pánikbeteg 2008.05.23. 08:53:59

Szia Macika!
Jöjjön akkor néhány konkrét tanács. Tudnod kell, hogy nekem is ez segített. Nem az én fejemből pattant ki ez sem. Akkor íme a kezdés.
1. A gyógyszer szedésének abbahagyásával tessék vigyázni. Soha ne tedd azt, hogy leteszed és kész, hanem próbáld meg az adagolókat csökkenteni lassan, türelmesen. Ha napi 3 van akkor 1 hétig napi 2. stb.
2. A kisbabától ne félj lehet, hogy ő lesz a megoldásod.
3. Kérdés: Mit jelent az, hogy súlyos betegségeket produkálsz?
Kíváncsi vagyok de nagyon!
süti beállítások módosítása