Utolsó kommentek

  • anna2494: Nallam egy baleset kovetkezteben lepett fel a panikbetegseg,nagyon ijeszto tunetekkel:mintha nem i... (2015.07.16. 19:40) A tény elfogadása: Pánikbeteg vagyok!
  • mici77: Kedves Yamy! több mint 9 éve édesapám rákban meghalt nekem akkor egy féléves gyerekem volt szörnyű... (2012.07.25. 19:39) www.panikklub.hu
  • yamy tyby: Pánik beteg voltam,avagy hogyan gyöztem le a pánik betegséget! Azzal,kell kezdenem,hogy még s... (2011.06.12. 00:12) www.panikklub.hu
  • lamella: www.csaksemmipanik.5mp.eu Dolgozni kell a pánikbetegséggel, de IGAZÁN gyógyítható! Olvasd el, s ha... (2011.04.21. 15:16) Egy kicsit többet a pánikbetegségről
  • L. J. Wesley: Pánikbetegség esetén is érdemes bio szerekkel próbálkozni. Hátha: biokedvenc.hu/idegek-nyugtatas (2011.01.30. 22:21) Egy kicsit többet a pánikbetegségről
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • anna2494: Nallam egy baleset kovetkezteben lepett fel a panikbetegseg,nagyon ijeszto tunetekkel:mintha nem i... (2015.07.16. 19:40) A tény elfogadása: Pánikbeteg vagyok!
  • mici77: Kedves Yamy! több mint 9 éve édesapám rákban meghalt nekem akkor egy féléves gyerekem volt szörnyű... (2012.07.25. 19:39) www.panikklub.hu
  • lamella: www.csaksemmipanik.5mp.eu Dolgozni kell a pánikbetegséggel, de IGAZÁN gyógyítható! Olvasd el, s ha... (2011.04.21. 15:16) Egy kicsit többet a pánikbetegségről
  • Pánikbeteg: Szia, Helga! Ha olvasgattál már itt, akkor Te is tudod, hogy a rohamokat rajtad kívül senki sem t... (2008.07.01. 20:23) Bocsánat de régen jelentkeztem
  • Pánikbeteg: Szia Macika! Jöjjön akkor néhány konkrét tanács. Tudnod kell, hogy nekem is ez segített. Nem az én... (2008.05.23. 08:53) Egy kis kitérő

Linkblog

Pánikbeteg

A pánikbetegség, az ön gyógyítás lehetőségei, Ne hagyd magad nem vagy halálos beteg!

Bocsánat de régen jelentkeztem

2008.05.23. 08:46 | Pánikbeteg | 2 komment

Címkék: pánikbetegség pánikroham pánikbeteg

Köszönöm, hogy addig, ameddig nem voltam a közeletekben, nem hagytátok aludni az oldalt.

 

 

 

Lehetőség szerint a mai naptól egy kicsit több infóval és történettel szolgálok, mert ismét itthon vagyok. Most végül is elárultam, hogy nem tartózkodtam itthon.

No ez most nem fontos.

Jó hír. Itt a jó idő és ez mindenki számára előnyös (remélem). Számomra minden évben a melegebb időszakok pozitívan hatottak a szervezetemre.


Egy egészen új ötlettel állok elő.

Mit szólnátok hozzá, ha készítenék egy weblapot ami csak a miénk és ott lehetőséget kapna mindenki arra, hogy kitárgyalja és elmondja a problémáját.

A weblap nem ingyenes tárhelyen lenne, hanem bejegyeztetnék egy Domaint. Nektek semmi sem kerülne csak részt kell venned rajta. Tervek között szerepel, hogy több szakértőt is - akit személyesen is ismerek- hívnánk be és lehetne velük "társalogni"

Ha tetszik az ötlet, akkor légyszíves szavazz, a jobb oldalon, és ennek függvényében 1 hét múlva elindítom a bejegyzést.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://panikbeteg.blog.hu/api/trackback/id/tr4483460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Helga 2008.06.29. 23:40:38

Helló! Most találtam meg ezt a fórumot, s éppen nagyon aktuális!
Kb 15 évvel ezelőtt pánikbetegségem volt, azóta kisebb -nagyobb rosszulléteim, de nem volt tartós a pánik.
Jelenleg egy gyógynövénykoncentrátumot fogyasztok, regenerálás, tisztitókura céjából, s még a kura elején vagyok. A szer felerősiti a szervezetben lévő folyamatokat. Kb.3 hete kezdődött, hogy ujabb pánikrohamok jelentkeztek nálam.
Ma a Mátrában voltam, s sokat feküdtem a napon, s utána picit megszédültem. Rögtön tele lett a fejem negativabbnál negativabb gondolatokkal / mi lesz ha későn jön mentő, nem fogad a kórház stb./
Egyszerüen hiába szerettem volna szabadulni e nyomasztó gondolatoktól, nem sikereült. Tartott vagy 2 óra hosszán át, irtózatosan szorongtam, s csak a legrosszabbra tudtam gondolni.
Mi segit ilyenkor abban, hogy megszünjenek e borzasztó negativ gondolatok? Ha van valakinek tapasztalata e téren szivesen olvasom. Köszi Helga

Pánikbeteg 2008.07.01. 20:23:42

Szia, Helga!

Ha olvasgattál már itt, akkor Te is tudod, hogy a rohamokat rajtad kívül senki sem tudja kordában tartani. Le is írtad, hogy, tudod mitől jött el ismét.
Megoldást nagyon nehezen tud neked mondani bárki is. De talán össze tudok szedni néhány megoldást.

Nem igazán vagyok híve a különböző gyógynövény koncentrátumok szedésének - bocs ha ellen kampányt indítok, de velem is megakartak etetni ilyesmit - mert semmi eredménye nem volt. maximum annyi, hogy pszichésen hatott 2-3 hétig és ezt követően újra minden visszaállt a régi kerékvágásba. Ne költsd a pénzed! Te írtad:" a szer felerősíti a folyamatokat"

Akkor amikor újra elővesz a roham akkor kezd bele valami másba ami elfoglal oly annyira, hogy a legkevésbé sem foglalkozol a pánikrohamoddal. Jó példa erre az: ha fáj a fejed, rúgjál bele a falba és onnantól a lábad fog fájni és nem is gondolsz a fejedre.

Vicc nélkül. Fussál egy nagy kört, ülj le a számítógép elé, tanuljál, fát vágjál. Minden mást csinálhatsz csak első lépésként tereld el a figyelmed.
Ha majd eljutsz oda, hogy tisztán megérted és elhiszed, hogy nem fogsz belehalni, akkor már az elkerülést is el kell hagynod. Mert az akkor felerősítheti a pánikodat. De addig tedd azt ami jól esik.
süti beállítások módosítása