Utolsó kommentek

  • anna2494: Nallam egy baleset kovetkezteben lepett fel a panikbetegseg,nagyon ijeszto tunetekkel:mintha nem i... (2015.07.16. 19:40) A tény elfogadása: Pánikbeteg vagyok!
  • mici77: Kedves Yamy! több mint 9 éve édesapám rákban meghalt nekem akkor egy féléves gyerekem volt szörnyű... (2012.07.25. 19:39) www.panikklub.hu
  • yamy tyby: Pánik beteg voltam,avagy hogyan gyöztem le a pánik betegséget! Azzal,kell kezdenem,hogy még s... (2011.06.12. 00:12) www.panikklub.hu
  • lamella: www.csaksemmipanik.5mp.eu Dolgozni kell a pánikbetegséggel, de IGAZÁN gyógyítható! Olvasd el, s ha... (2011.04.21. 15:16) Egy kicsit többet a pánikbetegségről
  • L. J. Wesley: Pánikbetegség esetén is érdemes bio szerekkel próbálkozni. Hátha: biokedvenc.hu/idegek-nyugtatas (2011.01.30. 22:21) Egy kicsit többet a pánikbetegségről
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • anna2494: Nallam egy baleset kovetkezteben lepett fel a panikbetegseg,nagyon ijeszto tunetekkel:mintha nem i... (2015.07.16. 19:40) A tény elfogadása: Pánikbeteg vagyok!
  • mici77: Kedves Yamy! több mint 9 éve édesapám rákban meghalt nekem akkor egy féléves gyerekem volt szörnyű... (2012.07.25. 19:39) www.panikklub.hu
  • lamella: www.csaksemmipanik.5mp.eu Dolgozni kell a pánikbetegséggel, de IGAZÁN gyógyítható! Olvasd el, s ha... (2011.04.21. 15:16) Egy kicsit többet a pánikbetegségről
  • Pánikbeteg: Szia, Helga! Ha olvasgattál már itt, akkor Te is tudod, hogy a rohamokat rajtad kívül senki sem t... (2008.07.01. 20:23) Bocsánat de régen jelentkeztem
  • Pánikbeteg: Szia Macika! Jöjjön akkor néhány konkrét tanács. Tudnod kell, hogy nekem is ez segített. Nem az én... (2008.05.23. 08:53) Egy kis kitérő

Linkblog

Pánikbeteg

A pánikbetegség, az ön gyógyítás lehetőségei, Ne hagyd magad nem vagy halálos beteg!

A kórház, mint valami szívinfarktusos beteget fogadott.

2007.10.10. 11:51 | Pánikbeteg | Szólj hozzá!

Címkék: pánikroham

Azonnal EKG, vérnyomásmérés, vizelet, vérvizsgálat.
Közölték, hogy minden körülmények között bent tartanak éjszakára megfigyelésre.
Az eredmények gyorsan érkeztek. Az éppen ügyelő orvos elemezte a kapott eredményeket és nem igazán értette. Minden a lehető legnagyobb rendben volt. Semmilyen említésre méltó rossz eredmény nem volt látható a papírokon.
Mindegy. Irány a szoba.
Egy teljes éjszakát töltöttem bent és hosszú idő után először aludtam egy igazán jót. Akkor még ne sejtettem, hogy ennek is oka van.
Tudat alatt tudtam, hogy a lehető legjobb helyen vagyok, mert ha ismét támadásba lendül, a szörny bennem van segítség azonnal. Erre csak később jöttem rá. Évek múltán.
Természetesen reggel újabb vizsgálat, ami megint csak kiváló volt. Így minden további nélkül hazaengedtek. A dokinak csak annyi megjegyzése volt a dologhoz, hogy vegyek vissza a tempóból, mert a szervezetem így reagál és nehogy nagyobb gond legyen belőle.
Büszkén indultam haza ahol a családom teljes aggódása mellett kipihenten és vidáman érkeztem meg. Millió kérdés záporozott felém,
Mivolt?
Hogy volt?,
Mi történt?
Igen érdekes napom volt aznap.
És ismét telefon bekapcs. És visszaállt minden a régi kerékvágásba.
Egészen aznap estig.

Ekkor jött az iszonyat és megdöbbenés

Arra riadtam elalvás után ismét, hogy nagy gáz van.
Szívdobogás és a lassan már szokásos hatalmas pulzusszám, rosszullét.

104.

És megint jöttek, és megint bevittek, és megint jobban lettem, és megint vizsgálat.
No, ennek fele sem tréfa. Teljes kivizsgálás holnap reggeltől. Szólt az utasítás.

A bejegyzés trackback címe:

https://panikbeteg.blog.hu/api/trackback/id/tr97192161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása