Utolsó kommentek

  • anna2494: Nallam egy baleset kovetkezteben lepett fel a panikbetegseg,nagyon ijeszto tunetekkel:mintha nem i... (2015.07.16. 19:40) A tény elfogadása: Pánikbeteg vagyok!
  • mici77: Kedves Yamy! több mint 9 éve édesapám rákban meghalt nekem akkor egy féléves gyerekem volt szörnyű... (2012.07.25. 19:39) www.panikklub.hu
  • yamy tyby: Pánik beteg voltam,avagy hogyan gyöztem le a pánik betegséget! Azzal,kell kezdenem,hogy még s... (2011.06.12. 00:12) www.panikklub.hu
  • lamella: www.csaksemmipanik.5mp.eu Dolgozni kell a pánikbetegséggel, de IGAZÁN gyógyítható! Olvasd el, s ha... (2011.04.21. 15:16) Egy kicsit többet a pánikbetegségről
  • L. J. Wesley: Pánikbetegség esetén is érdemes bio szerekkel próbálkozni. Hátha: biokedvenc.hu/idegek-nyugtatas (2011.01.30. 22:21) Egy kicsit többet a pánikbetegségről
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • anna2494: Nallam egy baleset kovetkezteben lepett fel a panikbetegseg,nagyon ijeszto tunetekkel:mintha nem i... (2015.07.16. 19:40) A tény elfogadása: Pánikbeteg vagyok!
  • mici77: Kedves Yamy! több mint 9 éve édesapám rákban meghalt nekem akkor egy féléves gyerekem volt szörnyű... (2012.07.25. 19:39) www.panikklub.hu
  • lamella: www.csaksemmipanik.5mp.eu Dolgozni kell a pánikbetegséggel, de IGAZÁN gyógyítható! Olvasd el, s ha... (2011.04.21. 15:16) Egy kicsit többet a pánikbetegségről
  • Pánikbeteg: Szia, Helga! Ha olvasgattál már itt, akkor Te is tudod, hogy a rohamokat rajtad kívül senki sem t... (2008.07.01. 20:23) Bocsánat de régen jelentkeztem
  • Pánikbeteg: Szia Macika! Jöjjön akkor néhány konkrét tanács. Tudnod kell, hogy nekem is ez segített. Nem az én... (2008.05.23. 08:53) Egy kis kitérő

Linkblog

Pánikbeteg

A pánikbetegség, az ön gyógyítás lehetőségei, Ne hagyd magad nem vagy halálos beteg!

Figyeld az idő változását

2008.05.27. 20:48 | Pánikbeteg | Szólj hozzá!

Címkék: depresszió pánikroham pánikbeteg pánikszindróma

Már az előző bejegyzésem alkalmával is jeleztem, hogy az időváltozás minden esetben pozitívként hat minden pánikosra.
Jó persze van aki ezt megint rosszul ítéli meg.
Biztos tudom, mert velem is előfordult, hogy akkor környékezett meg a roham amikor 35 fokban az utcán sétáltam, utcán? bent a beton házak között ( 50 fok) és izzadtam mint a ló.
Eszembe se jutott, hogy csak egyszerűen meleg van.

Azonnal a gyógyszer után nyúltam. De eljött ismét az a pillanat amikor inkább futásnak eredtem és nem érdekel mennyire szédülök, mert tudtam, hogy rosszul nem leszek, elesni nem fogok és alkalmaztam azt a jó tanácsot " hogy ha fáj a fejed, akkor jó nagyot rúgjál bele a szegélykőbe és onnan már  lábad fáj, és nem a fejed".

Így sors társaim strandra fel, mert eljött a mi időnk! Ráérünk majd ismét ősszel azzal foglalkozni, hogy már megint hamar sötétedik és megint rajtunk van a hoppáré!

ui.: Ne felejts el szavazni mert azt komolyan gondoltam!---->>>>>
** Az előző bejegyzésben olvashatsz róla! **

A bejegyzés trackback címe:

https://panikbeteg.blog.hu/api/trackback/id/tr87490783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása