Utolsó kommentek

  • anna2494: Nallam egy baleset kovetkezteben lepett fel a panikbetegseg,nagyon ijeszto tunetekkel:mintha nem i... (2015.07.16. 19:40) A tény elfogadása: Pánikbeteg vagyok!
  • mici77: Kedves Yamy! több mint 9 éve édesapám rákban meghalt nekem akkor egy féléves gyerekem volt szörnyű... (2012.07.25. 19:39) www.panikklub.hu
  • yamy tyby: Pánik beteg voltam,avagy hogyan gyöztem le a pánik betegséget! Azzal,kell kezdenem,hogy még s... (2011.06.12. 00:12) www.panikklub.hu
  • lamella: www.csaksemmipanik.5mp.eu Dolgozni kell a pánikbetegséggel, de IGAZÁN gyógyítható! Olvasd el, s ha... (2011.04.21. 15:16) Egy kicsit többet a pánikbetegségről
  • L. J. Wesley: Pánikbetegség esetén is érdemes bio szerekkel próbálkozni. Hátha: biokedvenc.hu/idegek-nyugtatas (2011.01.30. 22:21) Egy kicsit többet a pánikbetegségről
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • anna2494: Nallam egy baleset kovetkezteben lepett fel a panikbetegseg,nagyon ijeszto tunetekkel:mintha nem i... (2015.07.16. 19:40) A tény elfogadása: Pánikbeteg vagyok!
  • mici77: Kedves Yamy! több mint 9 éve édesapám rákban meghalt nekem akkor egy féléves gyerekem volt szörnyű... (2012.07.25. 19:39) www.panikklub.hu
  • lamella: www.csaksemmipanik.5mp.eu Dolgozni kell a pánikbetegséggel, de IGAZÁN gyógyítható! Olvasd el, s ha... (2011.04.21. 15:16) Egy kicsit többet a pánikbetegségről
  • Pánikbeteg: Szia, Helga! Ha olvasgattál már itt, akkor Te is tudod, hogy a rohamokat rajtad kívül senki sem t... (2008.07.01. 20:23) Bocsánat de régen jelentkeztem
  • Pánikbeteg: Szia Macika! Jöjjön akkor néhány konkrét tanács. Tudnod kell, hogy nekem is ez segített. Nem az én... (2008.05.23. 08:53) Egy kis kitérő

Linkblog

Pánikbeteg

A pánikbetegség, az ön gyógyítás lehetőségei, Ne hagyd magad nem vagy halálos beteg!

Ez egy borzalom...

2007.09.26. 14:56 | Pánikbeteg | Szólj hozzá!

 ....kiállt fel mindenki, aki már át élt hasonló esetet. De legyünk őszinték és nézzünk magunkba először.
Ez egy pánikbeteg blogja és nem kívánok orvosi és természetgyógyászi ötleteket adni. Nekem sikerült leküzdenem és javaslom mindenkinek, hogy másolja le az azokat a dolgokat, amit és is megtettem.

6 év nagyon hosszú idő. Te ne vegyél rész ebben

Rövidítsük le ezt az időszakot.

Tudományosan bizonyított, hogy a pánikbetegség nem halálos. A tünetek viszont egyértelműen arra utalnak , hogy nem sok van már hátra. Gondolok itt a szívtájéki szorításra, a zsibbadásra, szorító érzésre, stb..
Bármennyire hihetetlen, de ezeket a tüneteket az Te, ill. az agyad produkálja. Tehát a legfontosabb és egyben a legnehezebb feladat az, hogy rakj rendet a fejedben. Tudom nagyon nehéz. De akarni kell. Ne engedd, hogy a megőrülés határáig vigyen. Fogj hozzá és meglátod 1-2-3 hét múlva már jelentős változások mennek végbe benned. Innen már könnyebb felállni és folytatni az életed.
Magamról néhány dolgot elmesélek, hogy mindenki elhiggye, én is megéltem ezeket a dolgokat. Az hogy egy pánikbeteg mi mindenen megy, keresztül csak az tudja, aki már részese volt egy rohamnak.
40 éves vagyok, és közel 6 ével ezelőtt csapott le rám először. Persze akkor még nem is sejtettem, hogy hosszútávon meghatározza majd életem. Az első roham így visszatekintve talán a legfélelmetesebb volt. Mivel nem igazán tudtam mi is történik velem, és nem is igazán tudtam mihez hasonlítani. Így az ijedség totális volt. A roham teljes ideje alatt- kb. 30perc – végig tisztába voltam a helyzetemmel és minden tudtam, ami körülöttem történt.
Háziorvos érkezett és azonnal EKG és vérnyomásmérés. Érdekes volt, hogy mire az orvosom megérkezett fokozatosan csökkentek a mellkasi szorítások és már kezdtem jól érezni magam. Múlóban volt a rosszullét. Talán Ö volt az első, aki közölte velem, hogy menedzser betegségem van és minden gyógyszer nélkül pihenést és a munka hajszolásának visszaszorítását javasolta.
Jó persze. A mai Magyarországon ki az, aki megengedheti magának, hogy ne rohanjon, és ne hajtsa a pénzt. Sajnos ezt kevesen engedhetjük meg magunknak.
Az akkor még nem sejtett pánikroham érdekesen véget ért.
Olyan fáradt lettem, hogy azt elmesélni nem igazán lehet. Álmosság és teljes kimerültség volt rajtam.
Másnap folytattam azt, amit azt megelőzően. NANÁ!
Folyt. Köv.

A bejegyzés trackback címe:

https://panikbeteg.blog.hu/api/trackback/id/tr81177605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása