Utolsó kommentek

  • anna2494: Nallam egy baleset kovetkezteben lepett fel a panikbetegseg,nagyon ijeszto tunetekkel:mintha nem i... (2015.07.16. 19:40) A tény elfogadása: Pánikbeteg vagyok!
  • mici77: Kedves Yamy! több mint 9 éve édesapám rákban meghalt nekem akkor egy féléves gyerekem volt szörnyű... (2012.07.25. 19:39) www.panikklub.hu
  • yamy tyby: Pánik beteg voltam,avagy hogyan gyöztem le a pánik betegséget! Azzal,kell kezdenem,hogy még s... (2011.06.12. 00:12) www.panikklub.hu
  • lamella: www.csaksemmipanik.5mp.eu Dolgozni kell a pánikbetegséggel, de IGAZÁN gyógyítható! Olvasd el, s ha... (2011.04.21. 15:16) Egy kicsit többet a pánikbetegségről
  • L. J. Wesley: Pánikbetegség esetén is érdemes bio szerekkel próbálkozni. Hátha: biokedvenc.hu/idegek-nyugtatas (2011.01.30. 22:21) Egy kicsit többet a pánikbetegségről
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • anna2494: Nallam egy baleset kovetkezteben lepett fel a panikbetegseg,nagyon ijeszto tunetekkel:mintha nem i... (2015.07.16. 19:40) A tény elfogadása: Pánikbeteg vagyok!
  • mici77: Kedves Yamy! több mint 9 éve édesapám rákban meghalt nekem akkor egy féléves gyerekem volt szörnyű... (2012.07.25. 19:39) www.panikklub.hu
  • lamella: www.csaksemmipanik.5mp.eu Dolgozni kell a pánikbetegséggel, de IGAZÁN gyógyítható! Olvasd el, s ha... (2011.04.21. 15:16) Egy kicsit többet a pánikbetegségről
  • Pánikbeteg: Szia, Helga! Ha olvasgattál már itt, akkor Te is tudod, hogy a rohamokat rajtad kívül senki sem t... (2008.07.01. 20:23) Bocsánat de régen jelentkeztem
  • Pánikbeteg: Szia Macika! Jöjjön akkor néhány konkrét tanács. Tudnod kell, hogy nekem is ez segített. Nem az én... (2008.05.23. 08:53) Egy kis kitérő

Linkblog

Pánikbeteg

A pánikbetegség, az ön gyógyítás lehetőségei, Ne hagyd magad nem vagy halálos beteg!

Mentek a vizsgálatok sorban.

2007.10.16. 09:26 | Pánikbeteg | 4 komment

Címkék: pánikbetegség pánikroham

Ahogy említettem külön kitérek a szemészeten történtekre. De ezt megelőzően jöjjön a történet, ami alapján kértem a beutalót a körzeti orvostól.
Mint minden esztendőben egy kedves barátom cége egy nagyszabású juniálist szervez Budapesten egy hatalmas lovas tanyán. Összegyűlik ott mindenki aki számit az Ö vállalkozásában. Természetesen az én családom is a meghívottak között van minden évben. Eszem-iszom, dínom-dánom, lovaglás és minden jó a programban.
Az elindulást nem is terveztük korán reggelre, mivel egy egész napos program így bármikor megérkezhettünk nem maradtunk le semmiről. Csakhogy…..
Kb. 30km megtétele után - természetesen én vezettem- furcsa akkor már ismerős érzés, szédülés, rossz közérzet és erős szívdobogással ismét támadásba lendült a szörny bennem. Azt hiszem említettem már, hogy minden körülmények között ura voltam a kialakulóban lévő dolgoknak. Azonnal megálltam tudván, hogy a gyermekeim ott ülnek a hátam mögött és nem kívántam nekik bajt okozni.
Már akkoriban elterveztem, ha vezetés közben olyan szinten rosszul leszek, hogy segítségre lesz szükségem kifogok szállni az autóból és jelét adom az arra közlekedőknek hogy baj van velem. Bízva abba, hogy észreveszik és segítenek. Soha nem került rá sor!
Térjünk vissza az utazáshoz.
Az autóból kiszállás után a friss levegő jót tett és kezdett helyre állni a rend a szervezetemben. Így rövid idő után ismét útra keltünk. Feleségem, - akiről külön írni fogok - szólt, hogy vezet Ő de éreztem, hogy minden erőm helyre állt így semmi akadály az út folytatásának.
Igen, kb. 10 km-ig minden rendben is ment. Folyamatosan figyeltem magam, - amit persze nem kellett volna - és csak nem volt minden rendben.
Természetesen a hazaindultunk nem mertük vállalni a közel 200 km utat.
Egész idő alatt azon gondolkoztam, hogy mi okozhatja a rosszullétemet az autóban. Ha kiszállok, akkor minden rendbe, ha vezetek, akkor meg gáz van.
Korszakalkotó ötletem támadt. Lehet, hegy az autóval van a probléma. És jöjjön a hülyeség!
Kitaláltam, hogy valahol bevizsgáltatom az autó szélvédőjét, mert lehet, hogy torz vagy esetleg dioptriás! Ekkora hülyeséget. Akkor ezt én halálosan komolyan gondoltam.
Mindenki nevetett rajtam, úgy ahogy most te is!
Sehol nem vállalták természetesen és kezdtem belenyugodni sorsomba.
Ezt természetesen elmeséltem a szemészeten is és szabályosan fetrengtek a rendelőbe az orvosok a röhögéstől. Az doktornő kedvesen megjegyezte, hogy ne tartsam fel őket, mert kint a váróban beteg emberek várnak a vizsgálatra, akik szeretnék, ha olyan jó szemük lenne, mint nekem.
Azóta sem vagyok szemüveges

A bejegyzés trackback címe:

https://panikbeteg.blog.hu/api/trackback/id/tr84197767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pál Nick 2007.10.16. 21:22:46

A pánikbetegség betegség. Aki nem ismeri, de tünete van, és intelligens, az magyarázatot keres. A dipotriás szélvédő egy magyarázat, ami hülyeség, de csak a hülye röhög rajta. A dolog ennél sokkal komolyabb, és ugyanakkor sokkal egyszerűbben megoldható. Segítséggel.

Cinikus 2007.10.17. 11:21:49

az én történetem sokkal brutálisabb! 15 éve tart a kálváriám és velem együtt az engem szorosan körülvevő családtagjaim tehetetlen, részvéttel teli segiteniakarása. az én betegségem tipikus alig-alig stagnáló, sokszor órákig tartó pánikbetegség. Rohamaim az elviselhetetlenség határát súrolják, néha megúszom egy rövidebb intenziv rohammal is. A gyógyulni akarás még min dig nerm szűnt mrg bennem, bár olyan canossat jártam meg ez idő alatt, hogy akár egy könyvet is irhatnék arról a sok kísérletezésről, förmedvény gyógyszerek egymásutáni beszedéseiről--amitől még rosszabbul lettem...nembeszélve a lekezelő, sokszor megalázó ,,kezelési módszerekről,, Véleményem úgy alakult ki, hogy sokszor jobban tisztában voltam betegségemmel, mint az épp soros orvos, mert bizony nem térlenkedtem! a gyógyulni akarást minden porcikám és életkörülményem követelte! ,,Természetesen a mai napig nem gyógyitottak ki ebből a rettenetből... sőt a legutolsó háziorvosommal való beszélgetésem során, amely egy kitudja hányadik uj gyógyszer alkalmatlanságáról szólt, azt kaptam meg, hogy ÉN MANKÓNAK AKAROM AZ ÉLETEMBEN HASZNÁLNI A GYÓGYSZEREKET ÉS AZ ORVOSOKAT!!! Szerintetek mire is kell nekünk , betegeknek az ORVOS? van aki passzióból jár az órákig tartó sorrakerülésre, vagy unaloműzés céljából látogatja Őket? Én mindenesetre annó még igenis biztam Bennük, úgy néztem fel Rájuk,telve reménnyel, hogy esküjükhöz híven minden tudásukkal gyógyulást nyujtanak, ill. legalább egy elviselhető állapotba hoznak. Nem tudok élni teljes életet, félve a bármikor bekövetkező rohamtól... nem tudok párkapcsolatot kialakitani, hiszen bármilyen pozitiv belső és külső tulajdonságokkal is rendelkezem, hogy várhatnám el páromtól, hogy elviselje azt a látványt, amikor izzadtan beszükült tudattal , igazi halálfélelemmel,az életemért rohangálok fel-s le a szobában, közben dupla adag gyógyszerekkel, amiket lenyelni is félek,rettegve várom hogy csituljon a roham.
nem lwettem még depresssziós, amikor a ,, normális ,, állapotomban vagyok, tudok minden szépnek és jónak örülni, rendkivül jó humorérzékem van, szeretem as társaságot, nyitott vagyok mindenre, szinte minden érdekel, szeretem az életet,és még mindig remélek, hogy talán a segitség is megérkezik egyszer. nem vagyok gyakorló vallású, ám hiszek Istenben,s meggyőződésem, hogy ha létezik pokol, én oda már nem kerülhetek. a földi poklot járom, és csak a póstás csenget kétszer! Ki tudna nekem segiteni?

norbee609 2007.10.17. 14:00:58

Jaj, de súlyos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!4

hillaby · http://twitter.com/hillaby 2007.10.17. 19:07:14

Ne fossá, nekem is vannak ilyen tüneteim. Tudod, mit csinálok? Szarok bele. Az a legjobb.
süti beállítások módosítása